W programach rozwojowych dla kadry sprzedażowej skupiamy się na dwóch arcyważnych kwestiach
1-wsza – to sprzedaż wartości
2-ga – to nieustające poszukiwanie rozwiązań jak sprzedawać więcej, efektywniej i stabilniej?
Handlowcy pracujący na rynku B2B. Działy sprzedaży działające na konkurencyjnym rynku, oferujące ponadstandardowe rozwiązania. Firmy, które w swoich strategiach sprzedażowych zakładają konkurowanie wartościami a nie ceną. Przedsiębiorstwa oferujące produkty klasy premium.
Jaką „wartość.’ w sprzedaży ma znajomość „wartości” istotnych dla klienta?
Dodawanie wartości jako sposób na presję cenową oraz sprzedaż dodatkowych usług i produktów za dodatkowe wynagrodzenie.
Czyż nie jest taniej poszerzyć zakres współpracy z obecnymi klientami niż usilnie poszukiwać nowych?
Budując lepsze relacje biznesowe z klientami pracujemy na większą stabilność sprzedaży.
Czy wystarczy mi wiedza o produktach, które oferuję?
Dlaczego wiedza o potrzebach klientów nie daje obecnie przewagi konkurencyjnej w sprzedaży?
Techniki perswazyjne nie muszą być odbierane przez klientów jako presja na zakup.
Dlaczego dobre umiejętności komunikacyjne to obecnie zbyt mało, aby efektywnie pracować?
Wystarczy dobrze „opakować produkt’, czy lepiej sprzedać całościowe rozwiązanie?
Z punktu widzenia klienta jak i sprzedającego kompleksowe rozwiązanie oznacza lepszą efektywność.
Dobrze wyeksponować to dobrze sprzedać, czyli „Jak Cię widzą tak Cię piszą’,
Nie zawsze można zobaczyć i wypróbować to, co zamierzamy kupić, ale zawsze ktoś nam może o tym opowiedzieć i pokazać próbki.
Dla klienta wartością może być nie tylko rozwiązanie, które mu zaoferujesz, ale również warunki na jakich to rozwiązanie kupi.
Negocjacje to nie tylko triki i techniki, ale również proces, który ma doprowadzić do satysfakcji każdej ze stron.
Zapraszamy na naszą stronę dotyczącą usługi organizacji kongresów i turystyki:
ul. Czeremchowa 21, 20-807 Lublin
81 533 51 48
695 309 080
biuro@paiz.com.pl