Projektując transfer efektów uczenia się w miejsce pracy wykorzystujemy najnowsze trendy w edukacji – mobilny dostęp, LOOP (personalizację procesu – własne tempo), bite –size learning oraz bieżącą informację zwrotną na temat postępów. Aplikacje Extended Learning to coś więcej niż systemy zarządzania szkoleniami, które służą administrowaniu szkoleniami i ich dostarczaniu; celem aplikacji Extended Learning jest wdrożenie nowej, wiedzy, umiejętności i zachowań do codziennej praktyki.
Tworzymy aplikacje od podstaw, a także proponujemy skorzystanie z gotowych opracowanych przez nas rozwiązań webowych jak na przykład ELSS lub aplikacji mobilnych jak MobilEdu
Extended Learning efektywnie wspiera szkolenia firmy PAIZ Konsulting. Pozwala na powtórzenie i sprawdzenie przyswojonej wiedzy w dowolnie wybranym czasie i miejscu. Bardzo ciekawym rozwiązaniem jest wewnętrzny komunikator, umożliwiający korespondencję z trenerem i pozostałymi uczestnikami szkoleń. Z taką formą wsparcia spotkałam się po raz pierwszy - jestem pełna uznania dla firmy PAIZ za rzetelne przekazywanie wiedzy oraz praktyczne, nowoczesne rozwiązania w obszarze narzędzi oferowanych uczestnikom szkoleń.
Dorota Partyka
Dyrektor Ds. Wydawniczych
Wydawnictwo Czelej Sp. z o.o.
Patrząc z perspektywy swojego działu i celów jakie przed Państwem stoją, nad jakimi problemami czy wyzwaniami możecie pracować dzięki wprowadzeniu platformy Extended Learning?
Elżbieta Sieńko: Extended Learning w dłuższej perspektywie spowoduje, że pracownicy będą regularnie korzystać z naszego wewnętrznego systemu Customer Relationship Management, dedykowanego do pracy w serwisie VW i Audi.
Co daje praca z Platformą Extended Learning z perspektywy całej firmy?
E.S.: Zadania wykonywane przez pracowników pozwalają nam na monitorowanie pracy indywidualnych pracowników oraz ocenianie ich bieżącego zaangażowania i systematyczności.
Anna Kraszewska: Budowanie świadomości pracowników – świadomość wyzwań, świadomość korzyści, budowanie świadomego zespołu. To niezwykle ważne.
Dzięki raportowaniu zadań bezpośrednio na Platformie, pracownicy mają możliwość porównywania wyników pracy codziennie. Widzą jak pracują najlepsi – to dobry przykład. Codzienne zadania na Platformie pozwalają na wypracowanie systematyczności i innych pożądanych zachowań pracowników.
Zadania na Platformie są przez wielu pracowników postrzegane jako dodatkowy obowiązek; jak udaje się Paniom skłonić ich do wykonywania zadań tam umieszczanych?
A.K.: To zwykle faktycznie stanowi problem. W tej sytuacji przez prezentacje i rozmowy poprzedzające wprowadzenie Platformy Extended Learning osiągnęłyśmy wysoką świadomość zespołu co do celów projektu i oczekiwanego zaangażowania. Na bieżąco wspomagamy się poprzez stymulowanie konsekwentnej realizacji zadań, utrwalenie nawyków, stałą kontrolę – te wszystkie elementy współgrają i dają efekt. Bez zaangażowania przełożonych ta zmiana nie byłaby możliwa.
E.S.: Korzyści indywidualne dla samych pracowników to podniesienie kompetencji własnych, zmiana podejścia do nowych wyzwań i zmian, uświadomienie sobie wymiernych korzyści płynących z prawidłowego działania systemu CRM dla firmy i dla samego pracownika, lepsza komunikacja w zespole.
Elementy współzawodnictwa zawarte w zadaniach na platformie wpływają na większą aktywność i pozytywne podejście do zadań.
Co jeszcze mogą Panie powiedzieć na temat samej platformy i współpracy z PAIZ?
E.S.: Extended Learning daje możliwość stałej obserwacji i komentowania na bieżąco. Ta stała interakcja powoduje, że pracownik ma świadomość, że jego postępy widać „jak na dłoni”. Konstrukcja ćwiczeń także wymusza systematyczną pracę i zaangażowanie. Nadzór nad działaniami na platformie jest na zasadzie „double check”, ponieważ zasadą jest zaangażowanie trenerów po stronie PAIZ i firmy, której pracownicy biorą udział w szkoleniu a szczególnie przełożonych.
A.K.: Korzyści jakie widzimy już teraz: lepiej przygotowany pracownik, regularnie korzystający z narzędzia w postaci CRM, wyższy poziom obsługi, budowanie lepszych relacji z klientami i współpracownikami, większa satysfakcja z pracy wynikająca ze zmiany – to, co do tej pory stanowiło problem jest początkiem pozytywnej zmiany.
Zapraszamy na naszą stronę dotyczącą usługi organizacji kongresów i turystyki:
ul. Czeremchowa 21, 20-807 Lublin
81 533 51 48
695 309 080
biuro@paiz.com.pl