Nadrzędnym celem projektu było uzupełnienie i wzrost kluczowych kompetencji kadry sprzedażowej i menedżerskiej. Dodatkowym efektem miało być zachęcenie kadry z długim stażem pracy do ciągłego doskonalenia się oraz pobudzenie kreatywności wśród pracowników.
Dzięki realizacji projektu firma mogła prawie 2-krotne zwiększyć rozmiar działań. Projekt pozwolił na odejście od dotychczasowej praktyki szkolenia pojedynczych osób, na rzecz projektu rozwojowego w pełni dostosowanego do specyfiki firmy. Łącznie w projekcie uczestniczyło ponad 120 osób (kadra kierownicza, przedstawiciele medyczni, kluczowi specjaliści).
PAIZ opracował dwuletni projekt rozwojowy, a także wsparcie wdrożenia w miejscu pracy. Docelowo w projekcie zaplanowano realizację 52 szkoleń dla 3 grup stanowisk:
Dodatkowo w ramach projektu opracowany został zestaw metod motywowania pracowników w różnym wieku i o różnych potrzebach, a także indywidualnych ścieżek rozwoju zawodowego i osobistego uczestników 45+ projektu.
Zapraszamy na naszą stronę dotyczącą usługi organizacji kongresów i turystyki:
ul. Czeremchowa 21, 20-807 Lublin
81 533 51 48
695 309 080
biuro@paiz.com.pl